Ignacio Morillas-Paredes appears on live Spanish TV morning show to discuss changes to UK COVID rules

3rd February 2022

Ignacio Morillas-Paredes, a Partner at Colman Coyle, has appeared on the Spanish TV morning show Tele 5 to discuss the changes to COVID rules in the UK which came into effect on Thursday 27 January 2022.

Ignacio discussed multiple topics on the revised Covid regulations which include masks covering and covid passports, public transport and health care centres. For information, with the latest UK COVID rules, face coverings are no longer required, Covid passports have been dropped, along with the work from home guidance.

The interview was filmed live from Piccadilly Circus in Central London on Friday 28 January 2022.

Please find out more information from Ignacio’s interview below:

Ignacio Morillas-Paredes es entrevistado en directo en el programa de AR de T5 para tratar los cambios en las reglas COVID en Inglaterra.

Ignacio Morillas-Paredes, socio de Colman Coyle, apareció en el programa matutino Ana Rosa de Tele 5 para hablar sobre los cambios en las reglas sobre COVID que entraron en vigor el jueves 27 de enero de 2022.

Ignacio trato múltiples temas sobre el cambio en las reglas, que incluyen la supresión del uso de las mascarillas el pasaporte Covid, el transporte público y los centros de atención médica. Información relativa a las últimas reglas COVID en Inglaterra, con la supresión de la obligación del uso de las mascarillas, la no necesidad de pasaportes Covid, o la vuelta a los lugares de trabajo.

La entrevista fue realizada en directo vivo desde Piccadilly Circus, en el centro de Londres el viernes 28 de enero de 2022.

Para ver dicha entrevista haga clic en el enlace de más abajo:

Loading...